Minęły dwa tygodnie, odrost nie dawał mi już spokoju, więc postanowiłam nieco zmienić look moich paznokci. Jako że niedługo walentynki, postanowiłam poszukać inspiracji w tym kierunku. Nie mam krwistoczerwonego lakieru, więc musiałam posiłkować się zasobami mojej kolekcji. Tak przypomniałam sobie o świątecznym prezencie od mojej siostry (o którym pisałam Wam tutaj). Postanowiłam więc wykorzystać lakier Victorii Vynn i do niego dostosowałam resztę dodatków.

IMG_20170206_122456_Fotor.jpg

Ostatnio RLM na swoim kanale pokazywała wykorzystanie brokatowych lakierów z  najnowszej serii marki Neonail. Co prawda nie posiadam żadnego z nich, jednak jakiś czas temu zamówiłam na Aliexpress lakier brokatowy HNM, który postanowiłam w końcu wykorzystać.

Do wykonania paznokci wykorzystałam:

  • żel do skórek Sally Hansen
  • bazę i top PROnail
  • lakier Victoria Vynn nr 052
  • lakier HNM nr 1591
  • płytkę Born Pretty
  • stempel
  • złoty lakier do zdobień Catrice

IMG_20170206_122613_Fotor.jpg

Standardowo zaczęłam od przygotowania mojej płytki (tym razem porządnie) i ogarnięcia skórek magicznym żelem z Sally Hansen, który serdecznie polecam. Następnie na przygotowane paznokcie nałożyłam cienką warstwę bazy i przeszłam do koloru.

IMG_20170206_122653_Fotor.jpg

Zaczęłam od serdecznego palca, który pokryłam dwiema cienkimi warstwami lakieru HNM nr 1591. Trochę mnie zmartwiło jego krycie, ponieważ lakier okazał się transaparentny, a nie tego oczekiwałam 😦 Nie było jednak odwrotu, więc zdecydowałam się pokryć złotą warstwę bordowym lakierem (zostawiając odrobinę złota przy brzegu), uzyskując w ten sposób zdobienie podobne do tego u RLM 🙂 Resztę paznokci pomalowałam klasycznie, niestety musiałam użyć aż 3 warstw lakieru VV (na wzorniku lakier krył już po 2 warstwach, więc to dla mnie rozczarowanie).

IMG_20170206_122737_Fotor.jpg

Do zdobień wykorzystałam uwielbianą przeze mnie płytkę Born Pretty, która niedawno poszerzyła moją kolekcję oraz widoczny na zdjęciu stempel, o którym pisałam Wam wcześniej tutaj! Wszystko zabezpieczyłam topem PROnail i takim sposobem uzyskałam piękne, walentynkowe zdobienie paznokci 🙂

IMG_20170206_093505_Fotor.jpg

Co sądzicie o takim niestandardowym zdobieniu? Podoba Wam się? Dajcie koniecznie znać w komentarzach!