Ostatnio koleżanki zachwycały się zdobieniem moich paznokci (tych z poprzedniego wpisu). Wiele z nich pytało jak udało mi się tak idealnie namalować wzorki i czy jest na to jakiś sprawdzony sposób. Doszłam więc do wniosku, że warto byłoby napisać Wam małą recenzję płytki, dzięki której powstały te właśnie zdobienia!

IMG_20170130_110157_Fotor.jpg

Płytkę zamówiłam na Aliexpress (za niewiele ponad 10 zł) już kilka miesięcy temu. Od samego początku bardzo podobały mi się motywy na niej zawarte i mimo, że większość jest zimowo-świąteczna, latem z jej pomocą stworzyłam stylizację, która towarzyszyła mi na Open’erze 🙂

13662567_1181181791932577_1581584472_o_Fotor.jpg

Sama płytka jest świetnie wyżłobiona i idealnie odbija wzorki – mam kilka płytek tej firmy i muszę przyznać, że nigdy mnie nie zawiodły. Wiadomo, wiele zależy od stempelka, który również ma znaczenie jednak są to, według mnie oczywiście, najlepsze dostępne na Aliexpress płytki.

IMG_20170130_110307_Fotor.jpg

Jak możecie zauważyć, płytka posiada aż 14 dużych wzorków (na cały paznokieć) oraz 8 mniejszych, umożliwiających częściową ozdobę. Sądzę więc, że nawet najbardziej wybredna osoba znajdzie coś idealnego dla siebie 🙂

IMG_20170130_114406_Fotor.jpg

Wzorki odbijają się bardzo dokładnie (na zdjęciu nieco krzywe, to jednak wina pośpiechu, w którym były robione). Ja swoje robiłam zwykłym lakierem do paznokci marki Eveline. Według mnie jest to najprostszy i zarazem najbardziej efektowny sposób szybkiego ozdobienia paznokci, zwłaszcza jeśli ktoś nie posiada wielkich zdolności plastycznych!

A Wy co o tym sądzicie? Lubicie korzystać z płytek czy wolicie wzorki malowane ręcznie?

