Dziś przychodzę do Was z recenzją lakierów Lavender Violets, które kupiłam na Aliexpress w super cenie (0.99$ – aktualnie niestety dużo droższe, bo 2,5$). Już teraz mogę Wam szczerze powiedzieć, że lakiery są cudowne. Żałuję, że zdecydowałam się tylko na pięć kolorów (inspirowanych tęsknotą za latem).

IMG_20170213_114419_Fotor.jpg

Jestem wzrokowcem, więc wszystko co ładne i kolorowe skrada moje serce. Tak też było w przypadku tych lakierów. Nie wiedziałam jak będzie z ich jakością, więc postanowiłam nie szaleć i ograniczyłam się do przedstawionych poniżej kolorów. Wszystkie lakiery są średnio gęste, bardzo ładnie kryją i całkiem nieźle się poziomują. Dodatkowo mają wygodny pędzelek i gdyby nie drażniący zapach (który, nie ukrywam, trochę mnie zmartwił), byłyby to dla mnie hybrydy idealne. Dodam jeszcze, że lakiery testowałam na mojej siostrze i poza świetnym kryciem i poziomowaniem, bardzo ładnie rozpuszczają się w acetonie!

Przepraszam, za przekłamane i średniej jakości zdjęcia.

1. Pierwszym z wybranych przeze mnie kolorów jest D139 – na aukcji wydawał się bardziej kremowy (kość słoniowa), niestety okazał się to zwykły biały lakier. Mimo to jestem zadowolona, ponieważ nie miałam w swojej kolekcji takowego, a idealnie nada się jako baza do naklejek wodnych czy modnego ostatnio zdobienia Sharm Effect roses.

IMG_20170213_113942_Fotor.jpg

2. D117 – piękny morelkowy odcień, którego szukałam od dłuższego czasu. Nie jest to typowy nudziak, co bardzo mnie ucieszyło. Już nie mogę się doczekać wiosny, z pewnością na jego podstawie stworzę jakiś wielkanocny mani 🙂

IMG_20170213_114037_Fotor.jpg

3. D119 – świetny letni kolor. Posiadam lakier w tym samym odcieniu marki Revlon i powiem Wam, że zanim przerzuciłam się na hybrydy, był to mój ulubiony kolor na paznokciach (zwłaszcza latem!). Polecam, polecam, polecam!!!

IMG_20170213_114145_Fotor.jpg

4.  D132 – delikatny, ciepły niebieski. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim odcieniem i spośród wszystkich, które posiadam, ten z pewnością znajduje się w czołówce. Może macie jakiś pomysł na stylizację z nim w roli głównej? Napiszcie mi koniecznie w komentarzach!

IMG_20170213_114112_Fotor.jpg

5. D115 – soczysta malina, bardzo podobny odcień do tego z PROnail, o którym pisałam tutaj. Niestety lakier bardzo ciężko się fotografuje, zwłaszcza jeśli chodzi o uchwycenie jego prawdziwego koloru. Ja jestem zakochana, chociaż z racji dublowania się koloru, ten pewnie pójdzie w świat 🙂

IMG_20170213_113908_Fotor.jpg

W najbliższym czasie spodziewajcie się stylizacji z nimi w roli głównej. A może macie jakiś pomysł?

