Nic tak nie motywuje do wykonania zimowych paznokci, jak śnieg i chłód za oknem. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami pierwszą, z serii moje paznokcie, wykonaną przeze mnie stylizacją. Ponieważ nie jestem kwalifikowaną kosmetyczką, a paznokcie wykonuje tylko sobie, nie są one idealne. Sądzę jednak, że warto pokazać je innym. Może akurat kogoś zainspirują!

IMG_20170123_142109_Fotor_Fotor.jpg

Do wykonania poniższej stylizacji wykorzystałam:

  • moją ukochaną lampę SunOne
  • lakier hybrydowy (a także baza i top) marki PROnail nr 563
  • płytkę do stempli Born Pretty zamówioną z tego sklepu na Aliexpress
  • stempel z Aliexpress zamówiony tutaj
  • srebrny lakier z Oriflame
  • kryształki z Avonu
  • oliwkę do skórek z zestawu startowego NeoNail

Paznokci nie malowałam już od dłuższego czasu (robiłam im małą przerwę), więc całość stylizacji rozpocząć musiałam od przygotowania płytki. W pierwszej kolejności zmatowiłam ją delikatnie polerką, następnie przetarłam cleanerem. Tu muszę Was przestrzec – zrobiłam to niewystarczająco dobrze i lakier przez to uciekał mi do środka płytki. Sądzę, że nie była ona dostatecznie odtłuszczona, a ja w sezonie zimowym dłonie potrafię smarować nawet kilka razy dziennie. Ostatecznie lakieru nie udało mi się dociągnąć odpowiednio blisko do skórek. Wyznaję jednak zasadę “lepiej nie dojechać do końca płytki, niż zalać nieestetycznie skórki”.

Po przygotowaniu płytki zaczęłam od nałożenia bazy marki PROnail. Mogę Wam szczerze powiedzieć, że nie jest ona idealna. Jak już wcześniej napisałam, być może przez złe przygotowanie podłoża, być może z powodu słabej jakości, baza kurczyła się jeszcze zanim zdążyłam włożyć rękę do lampy. Niestety podobne rzeczy działy mi się również z lakierem, który kryje super, o czym pisałam już wcześniej!

Po pomalowaniu paznokci zabrałam się za ich zdobienie. Do zdobień wykorzystałam płytkę Born Pretty (jej recenzja pojawi się niedługo na moim blogu) oraz srebrny lakier z Oriflame i kryształki z Avonu. Z racji zimowego klimatu, postawiłam na drobne śnieżynki i elegancki srebrny kryształek. Myślę, że w takim zestawie prezentuje się to świetnie 🙂

IMG_20170123_142324_Fotor.jpg

Mam nadzieję, że podoba Wam się to zestawienie kolorystyczne i chętnie sięgniecie po tak niecodzienne połączenie letniego koloru z zimowym akcentem.

PS dajcie znać w komentarzach jakie są Wasze sposoby na uciekający wgłąb płytki lakier i co robicie, aby dobrze przygotować płytkę i przy okazji jej nie zniszczyć 🙂

