Za oknem pojawiła się wiosna, więc pora na porządki. Nie wiem jak u Was, ale moje dłonie po ciągnącej się w nieskończoność zimie błagały o nawilżenie. Jakiś czas temu byłam na zabiegu parafinowym u Zuzy (zajrzyjcie do niej) i było całkiem nieźle, jednak późniejsze mrozy doprowadziły moje dłonie do skraju wytrzymałości. Tu pojawił się pomysł na przetestowanie masek regenerujących, które świetnie sprawdzają się w takich sytuacjach. Na moje szczęście trafiłam akurat na super promocję i zaopatrzyłam się w dwie, które postanowiłam w najbliższym czasie przetestować.

Marka Cettua produkuje hipoalergiczne i testowane dermatologicznie produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, zaprojektowane specjalnie dla młodych kobiet. Wykorzystuje ona najnowsze osiągnięcia w technologii pielęgnacji, dostarczając składników w głąb skóry. Sama maska do rąk ma działanie wygładzające i wyraźnie uelastyczniające. Zmiękcza i natłuszcza naskórek oraz działa kojąco i lekko zmniejsza przebarwienia skóry. Produkt nie zawiera parabenów.

Collage_Fotor.jpg

Maska dostępna jest w drogeriach Douglas, Superpharm i Hebe w przystępnej cenie 9.90 zł.  Na pierwszy rzut oka wygląda prześlicznie. Jak już Wam wcześniej pisałam jestem wzrokowcem, więc to była miłość od pierwszego spojrzenia. W środku znajdowały się 2 foliowe rękawiczki od wewnątrz wypełnione cienkim nasączonym materiałem oraz specjalne naklejki, które pomagają dostosować wielkość rękawiczek, tak by przylegały do ciała.

IMG_20170216_164842_Fotor.jpg

Po założeniu rękawiczek miałam wrażenie, że wsadziłam je do żelu. Muszę tu zaznaczyć, że rękawiczki prześlicznie pachną. W dostosowaniu ich wielkości pomagał mi mój chłopak, ponieważ sama nie byłam w stanie sobie z tym poradzić. Być może jest to związane z moim brakiem koordynacji ruchowej 🙂

IMG_20170216_165157_Fotor.jpg

Dłonie w rękawiczkach trzymałam 30 minut. Po ich zdjęciu moje ręce były mega mięciutkie i “powleczone” tłustą powłoką. Zmartwiło mnie to trochę, jednak po kilku minutach wszystko się ładnie wchłonęło.

Generalnie polecam wszystkim, którzy chcą wspomóc swoje dłonie w wiosennej regeneracji 🙂 Jeśli po zimie Wasza skóra jest mocno przesuszona, to coś właśnie dla Was!

PS Przepraszam Was wszystkich za opóźnienie w publikacji posta. Przyznaję się bez bicia, zasnęłam i obudziłam się pół godziny temu 😦

 

