Moja przygoda z hybrydami jest dosyć krótka. Zdążyłam się jednak przekonać, że nie wszystkie z nich dają efekt taki, na jakim nam zależy. Niektóre z nich odchodzą płatami, inne powodują uczulenia. Oczywiście jest to kwestia bardzo indywidualna i dobranie hybrydy idealnej to pasmo prób i błędów. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić hybrydy marki PROcosmetics, które postanowiłam zamówić na początku stycznia.

PROcosmetics istnieje na polskim rynku od 2010 roku.  Ich hybrydy PROnail to świetnej jakości salonowe lakiery do paznokci. Firma posiada szeroki wachlarz barw dostępny w kategoriach kolorystycznych (co ułatwia poruszanie się po ich sklepie internetowym). Co istotne, hybrydy te występują w pojemności 15ml oraz łatwo usuwają się w acetonie lub removerze (wystarczy 7-10 minut po czym schodzą płatami) – jeśli nie stosujesz frezarki, jest to opcja idealna dla Ciebie. Dodatkowo posiadają Formułę 3-free: nie zawierają toluenu, ftalanu dibutylu ani formaldehydu – substancji bardzo często odpowiedzialnych za powstające uczulenia.

Na ich zakup zdecydowałam się z dwóch powodów. Po pierwsze, pozbyłam się większości lakierów marki NeoNail (nie dostałam uczulenia, po prostu szukałam czegoś dla alergików), po drugie, mieli akurat świetną promocję (-30% na całą kolekcję lakierów hybrydowych z bazą i topem włącznie). Ostatecznie zamówiłam 4 kolory, bazę i top.

1. Lakier hybrydowy PROnail 554 Baby Blue – subtelny, pastelowy błękit, który sprawdzi się zarówno na długich jak i krótkich paznokciach. Lakier kryje już po dwóch cienkich warstwach, świetnie się poziomuje i ma przyjemny zapach. Jeśli ktoś lubi klasyczny odcień baby blue, mogę go polecić w 100%.

16129690_1356752751042393_217488665_o_Fotor.jpg

2. Lakier hybrydowy PROnail 502 Wiosenny Tulipan – piękna, wiosenna pastelowo-neonowa czerwień.  Lakier jest świetnie napigmentowany, bardzo ładnie się poziomuje. Według mnie kolor idealny na słoneczne letnie dni.

16121917_1356752801042388_396252629_o_Fotor.jpg

3. Lakier hybrydowy PROnail 563 Fuksja – śliczny fuksjowy odcień. Długo szukałam takiego koloru, dlatego też jak tylko go zobaczyłam, wiedziałam że muszę go mieć. Podobnie jak inne zakupione przeze mnie lakiery, jest świetnie napigmentowany i bardzo fajnie się poziomuje. Niestety na zdjęciu kolor jest przekłamany.

16130016_1356752797709055_1494903184_o_Fotor.jpg

4. Lakier hybrydowy PROnail 593 – typowa ciemna, przygaszona śliwka. Uwielbiam wszelkiego rodzaju odcienie różu i fioletu, więc wybór był dla mnie oczywisty. Tego typu kolory nadają się do pracy, na uczelnię czy wieczorne wyjście. Są ponadczasowe i nigdy mi się nie znudzą. Co mnie zaskoczyło, lakier ten poza idealnym poziomowaniem, kryje już po jednej warstwie (druga to tylko formalność).

16107598_1356752854375716_1515770429_o_Fotor.jpg

Jeśli chodzi o bazę i top – miałam okazję testować tylko ten drugi. Mogę powiedzieć, że jest gęsty, idealnie się poziomuje i bardzo ładnie błyszczy. W tygodniu zrobię sobie manicure i napiszę Wam coś więcej 🙂

16145288_1356752954375706_295399335_o_Fotor.jpg

Wszystkie te lakiery bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Ślicznie pachną, ładnie się poziomują i świetnie kryją. Na pewno dokupię jeszcze parę kolorów, zwłaszcza że w sklepie internetowym cały czas są jakieś promocje (plus lakiery można odebrać stacjonarnie we Wrocławiu). Dajcie znać w komentarzach czy znacie te hybrydy i jaka jest Wasza opinia na ich temat 🙂

 

 

