Jak wybrać idealny zestaw startowy?

Parę miesięcy temu, podobnie jak niektóre z Was postanowiłam – dosyć zwykłych lakierów i malowania paznokci co 2-3 dni, czas spróbować czegoś nowego. Ponieważ jestem zwolenniczką naturalnie wyglądających paznokci, mój wybór był oczywisty – hybrydy. I wszystko wydawać by się mogło proste, gdyby nie jeden drobny szczegół. Który spośród kilku możliwych zestawów wybrać? A może skomponować coś samodzielnie? W internecie informacji było niewiele. Większość opinii dotyczyła zestawów firm Semilac i NeoNail. Znałam też kilka innych marek i mogłam oczywiście skompletować taki starter na własną rękę, jednak moje lenistwo i wygodnictwo w tamtej chwili wygrało.

Zachęcona filmikami na youtube i jednocześnie zniechęcona zdjęciami przedstawiającymi efekty uczuleń po Semilacu, zdecydowałam się na firmę NeoNail. Wybrałam odpowiedni dla mnie zestaw i z podnieceniem porównywalnym do oczekiwania na Świętego Mikołaja wyglądałam kuriera przez okno. Pojawił się dwa dni później i sprawił (na chwilę), że stałam się najszczęśliwszą kobietą na świecie.

zestaw-startowy-neonail-starter-set.jpg

NeoNail – zestaw starter set

Co sądzę o zakupionym przeze mnie zestawie? Cóż, uczucia mam mieszane. Przede wszystkim lampa. Niby jak dla początkującej osoby, mostek jest dobrym rozwiązaniem. Gwarantuje Wam jednak, że podobnie jak ja, szybko zaczniecie rozglądać się za nową lampą. Słabym punktem tego zestawu jest również tylko jeden lakier, w dodatku bez możliwości zmiany jego koloru. Nie ukrywajmy, że nie każda kobieta lubi krwistą czerwień a i zalane przy pierwszym malowaniu czerwone skórki, mogą skutecznie zniechęcić. Ostatecznie zestaw nadal mi towarzyszy, jednak mostek poszedł w odstawkę. Jestem za to szczęśliwą posiadaczką lampy SunOne  zamówionej na Aliexpress (ale o niej innym razem) 🙂

Dziś chciałabym Wam przedstawić moje małe zestawienie opcji dla początkującej hybrydomaniaczki. Mi zabrakło takiej wiedzy, dlatego Wam postaram się ułatwić wybór.

“Hybrydowy zestaw startowy”– po przeglądnięciu dziesiątek propozycji (uwierzcie lub nie, spędziłam nad tym kilka godzin) i przeczytaniu setek opinii na forum związanym z uczuleniami, nasuwa mi się jedna konkluzja. Uczulenie to kwestia bardzo indywidualna.

Z dostępnych na rynku zestawów teraz skłonna bym była do zakupu tego marki Indigo (jeśli komuś nie przeszkadza mała pojemność lakierów- która według mnie jest akurat na plus). Poleciłabym go ze względu na ilość lakierów (w tym przypadku 3) oraz dodatkowe pyłki, którymi możemy urozmaicić nasze paznokcie. Miłym akcentem ze strony firmy, jest również dołączenie do zestawu ręczniczka firmowego. Według mnie jest to typ zestawu optymalnego – a jego cena (269zł) tylko zachęca do zakupu 🙂

WAŻNE: Pamiętajcie, że nie zawsze więcej znaczy lepiej! Nie kupujcie zestawów oferujących Wam setki dodatków, bo jak znam życie, połowa z nich wyląduje w śmietniku ze względu na ich słabą jakość wykonania.

Indigo-Nails-lakiery-do-paznokci-jpg.jpeg

 Indigo box – zestaw hybrydowy

Kolejnym zestawem – tym razem nieco droższym (369zł) – byłby zestaw marki NaiLac. W tym przypadku mamy już zdecydowanie lepszą, 24W lampę UV/LED i większą pojemność lakierów. Dodatkowo opinie na ich temat są całkiem pochlebne, więc według mnie warto 🙂

NaiLac-zestaw_startowy_gold-min-800x800.png

NaiLac – Zestaw gold

“Zestaw DIY” – jeśli żadna z tych opcji Was nie przekonała, wolicie same stworzyć swój wymarzony zestaw lub jesteście alergiczkami i boicie się o swoje paznokcie, zainwestujcie w lakiery marek Słowianka, Kabos, CND Shellac,  PROnail, Victoria Vynn (seria Pure) itp. Wszystkie one są polecane, ponoć nie uczulają, lecz jak to często bywa, ich cena jest zdecydowanie wyższa. Lampę i inne niezbędne akcesoria możecie dokupić osobno i tak stworzycie swój własny zestaw DIY 🙂

Collage_Fotor 17.07.47.jpg

SłowiankaKabosCND ShellacPROnailVictoria Vynn

“Aliexpressowa alternatywa” – ostatnia z moich propozycji. Jeśli macie czas i nie spieszy Wam się z otrzymaniem zestawu startowego, polecam alternatywę w postaci zakupów na Aliexpress. Olbrzymi wybór lamp, lakierów i dodatków pozwoli Wam dostosować zestaw do waszych potrzeb za naprawdę dobrą cenę 🙂 O moich zakupach na Aliexpress pisać będę w kolejnych wpisach, jednak już w tym miejscu polecić Wam mogę grupę na Facebooku, która pomoże Wam przy pierwszych zakupach.

aliexpress-logo.png

AliExpress

Z perspektywy czasu nie zdecydowałabym się po raz kolejny na zakup zestawu NeoNail, ponieważ aktualnie rynek oferuje o wiele lepsze opcje, za podobną cenę. Mam nadzieję, że moje zestawienie pomoże Wam w zakupie i ułatwi podjęcie tak trudnej (!!!) decyzji. Jakby nie było, życzę Wam powodzenia 🙂

