Pomysł na bloga, kiełkował w mojej głowie już od dawna. Długo zbierałam się do stworzenia miejsca, gdzie będę mogła pokazywać innym efekty mojej pracy. Do tej pory nie miałam odwagi, jednak doszłam do wniosku, że młodsza już nie będę i czas najwyższy zwizualizować (jeśli można to tak określić) nieco swoją pasję. Tak o to stało się. Mam miejsce gdzie od tej pory będę dzieliła się z Wami moimi opiniami i sposobami  na piękne paznokcie. Mam już całkiem spory “zestaw startowy” paznokciomaniaczki, więc znajdzie się też miejsce na recenzje produktów zarówno z rynku polskiego, jak i tych zamawianych na słynnym Aliexpress.

Skąd nazwa bessernails?

W dobie wszechobecnych “paznokciowelove”, “nails by …” itp. znalezienie odpowiedniej nazwy dla nowo powstałego bloga graniczy z cudem. No bo jak wymyślić unikalną nazwę, która będzie chwytliwa i łatwa do zapamiętania. Tu z pomocą przyszła mi historia mojej rodziny, a właściwie nazwisko rodowe Von Besser, które odziedziczyłam po moich przodkach. Nie twierdzę, że besser znaczy lepiej (choć w języku niemieckim tak właśnie jest), jednak nazwa zobowiązuje i planuje nią właśnie się kierować 🙂

A Wy, co o niej sądzicie?

Na koniec mały przedsmak – inspiracja 🙂

Collage_Fotor 23_Fotor.jpg